Home Uvod Matematika Citati matka Zabavna matematika Matematika kao pjesma Upitnik za učenike Anketa za učenike Osmašima za kraj Prilagođeni program Logo Šala mala Linkovi Kako povrijediti dijete Za učenike Za učitelje Život i učenje Osobni podaci

 

 

Upitnik za učenike

 

 

PREDMET:

 

RAZRED:

 

NASTAVNIK:

 

USMJERENJE:

 

 

Pažljivo pročitajte lijevu i desnu stranu upitnika. Zaokružite broj koji je bliže onomu što smatrate točnim.

1. Predmet mi je zanimljiv.

5    4    3    2    1

Predmet me ni najmanje ne zanima.

2. Način tumačenja gradiva je zanimljiv i motivirajući.

5    4    3    2    1

Način tumačenja gradiva je dosadan.

3. Atmosfera na satu je radna i opuštena.

5    4    3    2    1

Atmosfera na satu je napeta i nemotivirajuća.

4. Disciplina na satu omogućava dobar rad.

5    4    3    2    1

Disciplina na satu ometa rad.

5. Nastavni satovi su uglavnom dinamični i dobro iskorišteni.

5    4    3    2    1

Nastavni satovi su uglavnom otegnuti i spori.

6.Nastavnik govori glasno i razgovjetno.

5    4    3    2    1

Nastavnik govori tiho i nerazgovjetno.

7.Nastavnikova tumačenja gradiva            su jasna, razumljiva i primjerena

5    4    3    2    1

Nastavnikova objašnjenja gradiva su nerazumljiva i preteška.

8. Nastavnik će tumačenje rado dopuniti ili ponoviti i razjasniti svaku nejasnoću.

5    4    3    2    1

Nastavnik ne želi ponovo objašnjavati gradivo i ne dopušta pitanja.

9. Učenici su uglavnom aktivno uključeni u rad kroz razgovor, izradu zadataka, praktične radove i učenička izlaganja.

5    4    3    2    1

Učenici na satu uglavnom slušaju  nastavnikovo izlaganje i ništa sami ne rade.

10.Ako se pazi na satu kod kuće ne treba previše učiti.

5    4    3    2    1

Nastavnik zadaje prevelike domaće zadaće ili zahtijeva previše učenja kod kuće.

11.Kroz predavanja se vidi svrha učenja tog predmeta i njegova povezanost sa životom.

5    4    3    2    1

Sasvim je nejasno zašto se taj predmet uči i gdje će mi poslije trebati.

12.Nastavnik poštuje prava učenika i odnosi se prema učenicima s poštovanjem i razumijevanjem.

5    4    3    2    1

Nastavnik priznaje samo svoja prava, a prema učenicima pokazuje omalovažavanje i nepovjerenje

13. S nastavnikom mogu uvijek i bez problema razgovarati.

5    4    3    2    1

Strah me nastavnika.

14. Kod usmenog ispitivanja nastavnik nastoji smanjiti napetosti pomoći učeniku da što bolje pokaže svoje znanje.

 

5    4    3    2    1

Nastavnika nije briga kako se učenik osjeća i želi pronaći ono što učenik ne zna.

15. Za pismeni ispit ima dovoljno(i previše) vremena.

5    4    3    2    1

Za pismeni ispit ima premalo           vremena.

16. Pitanja za pismeni ispit su dovoljno uvježbana i jasna.

5    4    3    2    1

Pitanja za pismeni ispit su nejasna      i nedovoljno uvježbana.

17. Nastavnikove ocjene i komen tari djeluju poticajno i motiviraju me za učenje

5    4    3    2    1

Nastavnikovi komentari i način ocjenjivanja “ubijaju” volju za rad.

18. Nastavnik pravedno ocjenjuje. Ocjena ovisi o radu i znanju učenika.

5    4    3    2    1

Nastavnik nepravedno ocjenjuje. Ocjena ovisi najviše o nastavnikovim simpatijama i raspoloženju.

19. Nastavnik ima preblage kriterije i  dobra ocjena se prelako dobije.

5    4    3    2    1

Nastavnik traži previše znanja za pojedinu ocjenu i ima previsoke kriterije.

20. Što ti se sviđa u radu nastavnika?

 

21. Koje su tvoje najveće primjedbe na rad nastavnika?

 

22. Što bi nastavnik, prema tvom mišljenju, mogao učiniti da bi njegov rad bio još bolji?

 

 

 
|          VRH          |          POČETNA          |