Home Uvod Matematika Citati matka Zabavna matematika Matematika kao pjesma Upitnik za učenike Anketa za učenike Osmašima za kraj Prilagođeni program Logo Šala mala Linkovi Kako povrijediti dijete Za učenike Za učitelje Život i učenje Osobni podaci

 

 

Logo


LOGO

IME

ULAZ

ZNAČENJE

 

ST

nema

pokaži kornjaču

FD

broj

naprijed

CS

nema

brisanje grafičkog zaslona

HOME

nema

vraća kornjaču na početak [0 0]

BK

broj

nazad

RT

broj

okretanje kornjače udesno

LT

broj

okretanje kornjače ulijevo

PU

nema

“pero gore”

PD

nema

“pero dolje”

HT

nema

sakrij kornjaču

PE BK

broj

brisanje crte prema nazad

PE FD

broj

brisanje crte prema naprijed

REPEAT

broj

ponavljanje iste naredbe više puta

SETBG

broj (0-255)

promjena boje podloge

SETPC

broj (0-15)

promjena boje kornjače

SETPATTERN

broj (1-11)

boja kornjačinog traga (svijetlo/tamno)

SETBGPATTERN

broj (1-11)

promjena uzorka

FILL

nema

ispuni

SAVE “ime

 

pohranjivanje na tvrdi disk (C:)

SAVE “A: ime

 

pohranjivanje na disketu (A:)

LOAD “ime

 

pozivanje programa s diska

POTS

nema

ispiši sve naslove

DIR

nema

izlistavanje svih datoteka na disku

ERASE “ime

 

briše iz radne memorije datoteku

STAMPOVAL

lista od 2 broja

crtanje ovalnih likova (kružnica, elipsa)

STAMPRECT

lista od 2 broja

crtanje uglatih likova (kvadrat, pravokutnik)

SETTURTLES

broj

pozivanje više kornjača

CT

nema

briše tekstualni zaslon

PRINT

riječ/rečenica/broj

ispiši

TYPE

riječ/rečenica/broj

ispiši

SETCURSOR

lista od dva broja

postavi kursor, max [24 79]

CURSOR

nema

otkriva na kojem se mjestu kursor nalazi

TT

tekst

ispisivanje na zaslonu za crtanje

MAKE “A :B

 

naredba za pridruživanje

WHO

nema

koje su kornjače aktivne

TELALL

lista od 2 broja

aktivira se više kornjača

TELL

lista

aktivira kornjače navedene u listi

EACH

lista naredbi

svim aktivnim kornjačama dajemo naredbe

ASK

broj / lista

naredba da jedna/više kornjača izvrše zadatak

SETTEXTSIZE

broj (1-3)

veličina teksta na grafičkom zaslonu

REMAINDER

lista od dva broja

daje ostatak pri dijeljenju dva broja

OUTPUT (OP)

broj /funkcija

“izlaz”

 

 

Funkcije koordinatne grafike

 

IME

ULAZ

ZNAČENJE

 

GETXY

nema

vraća listu od 2 broja-trenutni položaj kornjače

SETXY

lista od 2 broja

pomiče kornjaču do zadane točke

XCOR

nema

koordinata X položaja kornjače

YCOR

nema

koordinata Y položaja kornjače

SETX

broj

pomiče kornjaču u koordinatu X

SETY

broj

pomiče kornjaču u koordinatu Y

DOT

lista od 2 broja

crta točku na mjestu zadanih koordinata

HEADING

nema

kut pod kojim je trenutno okrenuta kornjača

SETH

broj

okreće kornjaču u zadanom smjeru

TOWARDS

lista od 2 broja

vraća 1 broj – kut pod kojim treba okrenuti kornjaču da bi gledala zadanu točku

DRAW

nema

priprema zaslon za crtanje postavljajući kornjaču u početno stanje

SETTF

lista od 8 podataka

postavlja podatke o stanju kornjače

TF

nema

vraća listu od 8 podataka o stanju kornjače

 

 

 

 

 

 ? TF

 [0 0 0 PENDOWN 15 TRUE 1 1]

(1)    x koordinata kornjače              /XCOR/

(2)    y koordinata kornjače              /YCOR/

(3)    kut kornjače                             /HEADING/

(4)    status pera                               /PD, PU, PE/

(5)    boja pera                                  /PC/

(6)    vidljivost kornjače na zaslonu   /TRUE ako je ST, FALSE ako je HT/

(7)    debljina crte                              /WIDTH/

(8)    veličina teksta                           /TURTLETEXTSIZE/

 
|          VRH          |          POČETNA          |