ANONIMNA ANKETA ZA UČENIKE
1. Je li te
strah u školi ? DA NE
2. Od čega
doživljavaš strah ?
____________________________________________________
3. Je li te
strah nekog predmeta – kojeg ?
____________________________________________________
4. Kako se
osjećaš kad te je strah ?
____________________________________________________
5. Što
poduzimaš da smanjiš strah ?
____________________________________________________
6. Što predlažeš za promjenu da smanjiš strah ?
____________________________________________________
Oznakom X označi odgovor koji najbolje opisuje tvoje stanje i
razmišljanje o matematici.
|
TOČNO |
DJELOMIČNO
TOČNO |
NETOČNO |
Veseli me što u školi imamo matematiku. |
|
|
|
|
Ako na satu matematike nešto trebam objasniti uvijek se
bojim da ću nešto krivo reći. |
|
|
|
|
Već sama pomisao na sat matematike pokvari mi jutro. |
|
|
|
|
Kad na satu matematike dođem na red za odgovor često
zaboravim čak i ono što sam dobro znao. |
|
|
|
|
Bilo bi lijepo kad ne bi bilo satova matematike. |
|
|
|
|
Najviše onoga što se mora učiti u matematici u životu
čovjeku uopće nije potrebno. |
|
|
|
|
Ponekad mi se na satu matematike čini da su svi
bolji od mene. |
|
|
|
|
Rado idem na sat matematike. |
|
|
|
|
Kad čujem na satu matematike moje ime odmah mi je
zlo. |
|
|
|
|
Na satu sam loše raspoložen. |
|
|
|
|
Kad na satu matematike dobijemo radni zadatak već na
početku znam da ga neću dobro uraditi.
|
|
|
|
|
U matematici ima jako malo onoga što me zanima. |
|
|
|
|
Već kad učitelj matematike najavi da će me pitati
matematiku osjećam nešto čudno u želucu. |
|
|
|
|
Na satu matematike se često bojim da ću dobiti lošu
ocjenu. |
|
|
|
|
Na satu matematike ponekad radimo tako da se i dobro
zabavljam na satu. |
|
|
|
|
Kad pišem pismeni ispit znanja već na početku znam da to
neću dobro napraviti. |
|
|
|
|
Već dok se dijele ispiti znanja srce mi počinje jače
tući. |
|
|
|
|
Kad pišem pismeni ispit često napravim puno grešaka jer
se jako bojim. |
|
|
|
|
Nakon pismenog ispita imam osjećaj da sam napravio puno
grešaka i u zadacima koje sam znao. |
|
|
|
|
Jako se bojim mog učitelja matematike. |
|
|
|
|
Učitelj matematike ocjenjuje pravedno, ocjena ovisi samo
o radu i znanju učenika. |
|
|
|
|
ANONIMNA ANKETA ZA UČENIKE
Oznakom X označi odgovor koji najbolje opisuje tvoje stanje
i razmišljanje o matematici.
|
|
TOČNO |
DJELOMIČNO
TOČNO |
NETOČNO |
Predmet mi je zanimljiv. |
|
|
|
|
Način tumačenja gradiva je zanimljiv i motivirajući. |
|
|
|
|
Atmosfera na satu je radna i opuštena. |
|
|
|
|
Disciplina na satu omogućava dobar rad. |
|
|
|
|
Nastavni satovi su uglavnom dinamični i dobro
iskorišteni. |
|
|
|
|
Nastavnik govori glasno i razgovjetno. |
|
|
|
|
Nastavnikova tumačenja gradiva su jasna i
razumljiva. |
|
|
|
|
Nastavnik će tumačenje rado svaku
nejasnoću. |
|
|
|
|
Učenici su uglavnom aktivno uključeni u rad
kroz razgovor, izradu zadataka, praktične radove i
učenička izlaganja. |
|
|
|
|
Ako
se pazi na satu kod kuće ne treba previše učiti. |
|
|
|
|
Kroz predavanja se vidi svrha učenja tog predmeta i
njegova povezanost sa životom. |
|
|
|
|
Nastavnik poštuje prava učenika i odnosi se prema
učenicima s
poštovanjem i razumijevanjem. |
|
|
|
|
S
nastavnikom mogu uvijek i bez problema razgovarati. |
|
|
|
|
Kod
usmenog ispitivanja nastavnik nastoji smanjiti
napetost i pomoći učeniku da što bolje pokaže svoje
znanje. |
|
|
|
|
Za pismeni ispit ima dovoljno (i previše)
vremena. |
|
|
|
|
Pitanja za pismeni ispit su dovoljno uvježbana i jasna. |
|
|
|
|
Nastavnikove ocjene i komentari djeluju poticajno i
motiviraju me za učenje |
|
|
|
|
Nastavnik pravedno ocjenjuje. Ocjena ovisi o radu i
znanju učenika |
|
|
|
|
Nastavnik ima preblage kriterije i dobra ocjena se
prelako dobije. |
|
|
|
|
*1* Što ti
se sviđa u radu učitelja matematike?
*2* Koje
su tvoje primjedbe na rad učitelja matematike, što smatraš
da nije bilo u redu?
*3* Što bi
učitelj, prema tvom mišljenju, mogao učiniti da bi njegov
rad bio još bolji?